Vad händer nu?

Du har alltså avslutat tvåveckorsutmaningen? Det är fantastiskt, stort grattis!

Vad ska du göra nu då? Vi ska avslöja en hemlighet. De två första veckorna är de allra tuffaste.

Under de två första veckorna får du 90% av biverkningarna och bara 10% av fördelarna. Framöver blir det mycket lättare. Du vet redan hur man lagar maten och hur man äter LCHF, bara fortsätt så och få resten av fördelarna.

Bara fortsätt!

Här är fler goda nyheter: Om du tyckte om den här tvåveckorsutmaningen kan du fortsätta att få veckomenyer och inköpslistor även framöver, tillsammans med nya fantastiska LCHF-recept.

Meal plans

Du behöver inte tänka eller gissa eller göra efterforskningar. Bara välj om du vill fortsätta äta strikt LCHF – för maximal effekt – eller om du vill öka kolhydratintaget en aning och äta en mer måttlig LCHF för att kunna vara mer flexibel.

Du kan till och med välja vegetariska eller mejerifria veckomenyer, eller menyer baserade på Team Kostdoktorns absoluta favoritrecept.

Alla veckomenyer kommer med förberedda inköpslistor, för 1-8 personer, med receptlistor som är lätta att skriva ut. Du kan till och med välja att hoppa över måltider och inköpslistan kommer att anpassas till ditt val. Att maten smakar fantastiskt vet du redan.

Gratis prova-på

För att få omedelbar tillgång till över 25 veckomenyer (och nya tillkommer varje vecka) behöver du bli medlem. Det ger dig också tillgång till en mängd andra verktyg för att göra LCHF enklare – till exempel videokurser, filmer och fråga experterna.

Om det inte är någonting för dig är det helt OK – du kan avsluta precis när du vill och vi har ingen bindningstid.

Gratis provmedlemskap

Titta på våra veckomenyer här (för medlemmar)

Att välja nästa steg

Tycker du att det låter svårt att välja mellan över 25 olika veckomenyer? Var inte orolig, här nedan är den meny vi rekommenderar efter tvåveckorsutmaningen. Den är mycket enkel och lika mycket LCHF och effektiv, men du får ett antal nya läckra recept.

Kom igång vecka 3

Här är ett förslag för fortsättning av vår två veckor långa LCHF-utmaning, men du kan använda den här veckomenyn när som helst. Det är en ketogen meny, som ligger under 20 gram kolhydrater per dag. Veckomenyn →

Fylld paprika med köttfärsröra
Tandoorilax med gurksåsTis
Auberginepizza med köttfärsOns
Kyckling med ugnsbakade grönsakerTor
Ugnsbakad färskkorv med grönsakerFre
Lasagne à la LCHF
Kålrotsbiffar med lax

PS

Våra medlemmar är vår enda inkomstkälla, medlemmarna gör det möjligt att betala rättvisa löner till medarbetarna i Team Kostdoktorn och fortfarande tillåta oss att vara 100% självständiga och fria från reklam. Tack för att du kan tänka dig att stödja oss och vår målsättning att göra LCHF enkelt, så att vi tillsammans kan rusta människor över hela världen att revolutionera sin hälsa.